Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Woon- en energieloket helpt met al je vragen over wonen en energie

Vanaf september opent het lokale bestuur Heist-op-den-Berg in samenwerking met streek­intercommunale IOK een woon- en energieloket. Daar kan je wekelijks terecht voor al je vragen over energiecontracten, energiepremies, of andere vragen over woon- en energiethema’s. 

Op welke premies heb je recht als je je woning gaat (ver)bouwen en/of aanpassen? Heb je hulp nodig bij het indienen van Mijn VerbouwPremie of Mijn VerbouwLening? Vragen over energiecontracten?

Op het woon- en energieloket op de site Leefomgeving (Leopoldlei 40) kan je terecht bij een expert van IOK. Het loket is elke maandag open van 13 tot 16 uur en om de week van 9 tot 12 uur of 17 tot 19 uur. 

Als inwoners van Heist-op-den-Berg een afspraak wensen op een ander moment, kan dat in een van de deelnemende buurgemeenten (Nijlen, Hulshout, Herenthout, Herentals, Westerlo, Herselt).

Je kan enkel op afspraak terecht bij het woon- en energieloket, zodat er voldoende tijd is voor de behandeling van je dossier. Een afspraak duurt 20 minuten voor advies, info of begeleiding of een uur voor de indiening van een premie of lening.

  • Je kan telefonisch een afspraak maken tijdens de openingsuren van loket Bouw en Milieu op 015 46 14 00. Dat is op maandag, woensdag en vrijdag van 9 tot 12 uur en op maandagnamiddag van 13.30 tot 16 uur.
  • Op andere momenten kan dat via team Onthaal op 015 46 10 00. Die zijn elke weekdag telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 16 uur, op maandag tot 19 uur en op zaterdag van 9 tot 12 uur.

Deel dit artikel